| Nordicpolo_WebPage Portal Forum |
Help
Search
Members
Calendar
Live Chat
Garaget
MemberMap
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
![]() ![]() ![]() |
| vwjohnssa |
Posted: Dec 30 2009, 22:29:27
|
|
Polo 1.0 Group: Garage medlem Posts: 2 Member No.: 3187 Joined: 25-December 09 |
Har precis varit o köpt en Polo 1,4i 16V -01 55kw/75hk
Med (för mig) colour concept utrusning. men men ,jag kan nog inte utrustningslistan så där jätte bra. Bilen e gul och har gul/svarta skinnsportstolar, den är orginalsänkt, Climactronic, skivor runt om & ABS. Har lite funderingar om hur man kan "snygga till" bilen. Angel eyes är beställt. Lexusbakljus kommer nog inom en snar framtid att beställas. Toning av rutor är ett måste. sen undrar jag en del var man kan få tag på: Orginal GTI grill eller likvärdigt (typ nätgrill med plats för emblem)? Sen finkammar jag olika vw-forum, blocket & almänna annonsmarknader på 15" alt 16" fälgar. Är väldigt förtjust i fälgar med djup i........ (tex. ACE spider) Kom gärna med ideer vad man kan göra för att få en "stilren" Polo! Även ni som har lite Poloprylar ligger i garaget och funderar på att sälja är välkomna att höra av er. Kanske nån som har en GTI-vinge me bromsljus liggandes tex.? -------------------- VW-burned for life...........
|
| vw_johan |
Posted: Jan 3 2010, 1:59:18
|
||
|
Polo 1.0 Group: Garage medlem Posts: 2 Member No.: 2539 Joined: 8-September 08 |
Mitt tips är billiga coilovers, dvs sänka bilen Fälgar sök på lenso bsx |
||
| vwjohnssa |
Posted: Jan 3 2010, 14:13:05
|
|
Polo 1.0 Group: Garage medlem Posts: 2 Member No.: 3187 Joined: 25-December 09 |
Tror att det räcker med orginalsänkningen.
E sjukt förtjust i fälgar me djup i typ ACE spider/spyder, DOTZ Dayton & DOTZ Brand hatch.... Tycker nog inte att lenso-fälgar passar in på min bil..... men tack för tipsen.... Attached Image ![]() -------------------- VW-burned for life...........
|
| Polo |
Posted: Jan 22 2010, 21:12:17
|
![]() Använder alt för mycket tid här på forumet. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Betalande medlem Posts: 2034 Member No.: 4 Joined: 23-February 04 |
Passa dig för Ace Spider då minsta stenskott skadar klarlacken och dom blir fula. Jag fick mina på reklamation då dom började oxidera under klarlacken redan efter nåra månader MEN har hört att dom inte tar detta på reklamation längre!
-------------------- |
![]() |
![]() ![]() ![]() |